Nacetov dnevnik s slikami 1994

 23. 7. sobota 1994

Zjutraj nas je Jaka vrgel iz postelje že ob pol sedmih. Šli smo šmirglat jadrnico. Po zajtrku sem šel jaz šmirglat vesla, krmilo, kobilice od jadrnice. Jadrnica je bila kmalu pripravljena za barvanje. Odšli smo se kopat na Mul. Jaka, Sašo, Andrej Štritof, Romina, Tina, Luka smo igrali vodni nogomet. Zmagali so nasprotniki. Na Mulu se je kopal tudi Frano. Šel sem na Pijaco in prebral Jano. Hagi je prestopil v Barcelono pravi Jojo. Dumitrescu je podpisal za Brescio. Matej je eksperimentiral s svojim kajakom, dobil ga je od tekmovalca Kralja. Učil nas je kako reagirati če se prevrneš – od nedavnega trenira kajak in se je pri tem že tudi poškodoval. Kasneje smo Simon in ostali spet igrali vodni nogomet, zaradi mojega slabega branjenja je bilo nekaj slabe volje, najbolj je bil zoprn Matej. Na Mirti se je igralo košarko, za incident je poskrbel Reno Lovrin. Prišla sta Drago Goličnik in njegov prijatelj. Seveda pijana. Vračala sta se z obiska pri Jarcu. Bilo je veselo zaradi Dragotovega Čuj! Ati se je potikal naokoli, menda je bil pri Marijani Rode. Za spat je bilo zelo vroče. Anče in Ana sta skuhali večerjo.

NEDELJA 24. 7. 1994

Pri maši je bilo veliko ljudi in bilo je zelo vroče. Sedel sem pred cerkvijo na tleh, po maši smo šli na sladoled. Doma so bili Anče, Jasi in Peter, zajtrk je bil zelo dober. Ati je peljal goste na Vele stene, Ana je pri Gavrilovič pripravljala jadrnico. Iva in Eva sta delali trakce, šli smo na Mul, s Cenetom sva igrala nogomet. Na Mirti sta Matej in Grega igrala nogomet. Gledat sta šla če res igrajo igre brez meja. Z Anče smo šli na sladoled. Iva je prespala pri njej.

PONEDELJEK 25.7. 1994

Zjtutraj sem šel telovadit k Danuški. Lovci so šli lovit ribe na Samotvorac. Prišla je Marijana Rode, z atitom sta potem kmalu odšla. Prišla sta Jasi in Peter. Ana dela na Ðurovi jadrnici. Šel sem na Mul. Stric Jaka praznuje rojstni dan. Simon je ujel 10 kilogramov. Prišel je Matjaž Klančar s punco. Ni zadovoljen s sobo.

TOREK 26. 7. 1994č

Zjutraj vse kot ponavadi. Ati je nekaj pel. Ana pripravlja jadrnico. Šel sem na Mul. Matej je bil na Pocukmarku. Počila mi je guma. Na Mirti so igrali nogomet. Ati je v Konobi srečal neke Žirovce. Zmenili so se za ribolov. Jasi je povabila v Konobo, Jaka in Grega sta imela kviz. Prišla je Urša Črnič.

SREDA 27. 7. 1994

Šli smo lovit z Žirovci. Motor ni vžgal. Veslali smo malo ven z Mula. Bilo je zelo zabavno. Ribolov je bil neuspešen. Iz Sanatorija so odšli gostje. Še vedno se je delalo na obeh jadrnicah. Zaflikal sem zračnico, na Mulu in v Mirti nič posebnega. Burić je peljal na Ist.

ČETRTEK 28. 7. 1994

Zjutraj po starem. Bili smo na Mulu in igrali nogomet. Z Burićem smo hoteli na Olib. Pa nismo šli, saj je kazalo na nevihto. Popoldne so igrali nogomet na Mirti. Večerja je bila na Pijaci pri Tinetu – ribe. Matej je bil s kajakom na Pocukmarku. Prišla sta Matjaž in Natalija

PETEK 29. 7. 1994

Naša jadrnica je skoraj pripravljena, bil sem na Žaliću. Nekateri so jadrali. Ob petih je prišel gliser. Nisem šel na Mirto, ker me je bolela glava. Prišli so Jasi, Peter, Anle. Po večerji smo jedli lubenico in dinjo. Ati je govoril pravljice. Jasi in Peter gresta jutri domov. Kolo je pokvarjeno.

SOBOTA 30. 7. 1994

Kolo je pokvarjeno, zato ne grem na Marino. Pomil sem posodo in šel na Mul. Ati in Cene sta sprobala nov bencin. Na Mirto se mi ni ljubilo. Prišel je Jani Jerman in prinesel časopise.

NEDELJA 31. 7. 1994

K maši sem šel z vozičkom. Odločili smo se, da gremo na Olib. Po maši smo pomili posodo in pospravili hišo. Okoli dvanajstih smo šli na Mul. Z nami so šli Dane, Zdenka, Nina. V selu smo pojedli lubenice. V senčki je sedel Jere. Šli smo v Amforo na olive in sir. Prišla je Berta Bojetu in šinfala Silbo, hvalila pa Franota iz Silbe in Olib. V treh tednih še ni šla v vodo. Z Marino sta prišla mami in Dietmar. Mali brod je prišel že ob šestih, mami je bila slabe volje, ker ni bilo nikogar, ki bi jo čakal. Prišla je Marijana Rode.

1. 8. ponedeljek

Zjutraj vse po starem. Šel sem k Veselku po Bogota, ker naj bi bila vaja. Cene je kmalu nehal igrati, ker se mu je Ana režala. Z Gregatom sva igrala nogomet in brala Ekipo, ki jo je prinesla mami. Zvečer smo šli na Mirto, Matej spet ni prišel. Prišel je Prepeluh. Prišli sta Liza in Katra, ki sta se vrnili s potovanja po Italiji.

TOREK 2. 8. 1994

Odpotovali so Dane (Z) in ostali z Marino. Spet smo šli na Olib. Ðurova jadrnica se je takoj nekaj pokvarila. Šli smo na Olib. Z nami so bili Pikalci in ostali. Na Olibu dokaj standardno. Plaža je bila zelo umazana. Marinko je odprl bar, Taj je prišel povedat, da je priveslal Janez Suhadolc. Jojo praznjuje rojstni dan.

SREDA 3. 8. 1994

Šli smo na Mul. Zraven je bil Taj. Še prej sta Cene in Taj pomagala Andreju Suhadolcu nesti srf iz hiše. S čolnom smo se odpeljali proti rtu. Na Mulu smo se kopali. Igrala sva nogomet. Zvečer sva pomila posodo. Šli smo na sladoled.

ČETRTEK 4. 8. 1994

Jutro normalno. Z vso floto smo šli v Dobre vode. Cene je izgubil ost. V Dobrih je bilo odlično. Nekateri so šli na Premudo. Prišel je Gračo. Jaz sem šel jadrat s Tajem.

PETEK 5. 8. 1994

Z Vanjo Aličem smo šli na ribe. Pri Ivotu smo dobili lignje. Lov je bil uspešen le zanj. Ujel je pet rib. Janko Ažman je odšel z Nehajem. Prišel je Matic Suhadolc. Lovili smo malo stran od Žalića. Zmenili smo se, da gremo loviti tudi jutri zjutraj.

SOBOTA 6.8. 1994

Zjutraj sva šla na Žalić, tam so bili že nekateri, ki so zaključevali dolgo noč. Ulov je bil slab. Simon je z Marino odšel v Ljubljano. Taj je popravil motor, včeraj je prišla Polona, s Cenetom sva šla fehtat bencin, a ga nisva nič dobila. Gračo je šel s kajakom v Dobre vode, mi s čolnom nismo šli nikamor daleč. Zvečer je bila fešta, ki je za Silbanske razmere dobro uspela.

NEDELJA 7.8. 1994

Po maši sladoled. Za kosilo smo imeli filane paprike. Jedla sta tudi Simon in Grega. Ati je dobil bencin. S Tajem sta popravljala bojler in motor. Malo smo lovili s trnkom, pa ni bilo uspeha. Bili so v Dobrih vodah še Pikalci in Zabreta. Zvečer smo pri Taju igrali tarok. Bil je varuška.

PONEDELJEK 8. 8. 1994

Po zajtrku smo se odločili, da gremo na Olib. Lovci so šli lovit ribe, ati je šel z jadrnico. Šli smo proti Slatinici. Mami in ati sta šla na sprehod. V slatini smo se igrali z žogo. Ati in Cene sta jadrala domov. Imela sta nekaj težav z vetrom. Na obali smo našli velik kos stiropora. Mimogrede smo šli v Dobre vode po čevlje. Doma sem se stuširal, pojedel in šel spat.

TOREK 9. 8. 1994

Danes ima ati rojstni dan- 53. Šel sem po Taja. Bili smo v Poratu- Zvečer je bila zabava za rojstni dan. S Tajem sva pekla meso na ognju. Ati je skoraj gluh.

SREDA 10. 8. 1994

Ati je premagal Dietmarja 2: 1

ČETRTEK 11. 8. 1994

Bili so dokaj veliki valovi na Žaliću. Šel sem po Bogota. Imeli smo vajo. Taj in jaz sva šla na Žalić. Olimpija je premagala Levski Sofija 2:1. Cene in ati sta jadrala. Nekdo je poklical, naj preverimo čoln. Bil je v dobrem stanju.

NEDELJA 21. 8. 1994

Ati in mami sta z Marino odšla domov. Do večera, ko pride Ana, bomo sami. Maša, sladoled. Cene si na žaliću poškoduje, nogo saj skoči na ježka. Pomaga mu Petra, saj doktorice ni. Kopa se na Tratici. Bali smo se, da bo prišel Goličnik, pa ni. Prišla sta Ana in Matjaž. Prinesel je sobotno prilogo. Ana je prinesla 3D slike. Govorila je o Bregenzu. Klicala je mami.

PONEDELJEK 22.8. 1994

Zajtrk, posoda. Gledanje 3D slik. Kopanje na Žaliću. Poškodoval sem si prst. Cene je bil na operaciji pete. Ker naj bi prišel Kalmar, nas je kapetanica napodila. Klicala je Mica, prišla sta Petra in Dan.

TOREK 23.8. 1994

Jutro normalno, šli smo na pošto in na trg, z obema jadrnicama smo šli na Grujico. Zaradi brezvetrja smo se ustavili sredi morja in se tam kopali in jedli lubenico. Šli smo proti Bujsinu, tam smo se okopali in šli na Žalić. Cene in Grega sta doma gledala televizijo. Šli smo na sprehod.

SREDA 24.8. 1994

Obisk; Irena Pipp, ki se je dolgo pogovarjala z Ano. Po zajtrku smo pospravljali in pomivali. Cene je gledal Santa Barbaro. Matjaž je klical na Leše. Šli smo na Žalić. Z Ano sva šla z jadrnico na Grujico, tam sta bila samo dva debila, ki sta nas napodila domov. Zmanjkalo je vetra, zato sva z Ano z Grujice dolgo veslala. Prišla sva ob pol enajstih zvečer. Ana je šla k Marinku.

ČETRTEK 25. 8. 1994

Zjutraj je bil šit. Po zajtrku sta prišla Miran in Urša. Pojedli smo lubenico, ki smo jo zamenjali pri prodajalki za fižol, ki ga je Ana prinesla iz Lipice. Vreme je bilo slabo, zmanjkalo je elektrike. Ana je šla v Mik, mi na Žalić. Nisem se kopal, ker je bilo mrzlo. Čuri je spal pri nas. Bojan težil. Bral sem časopis.

PETEK 26.8. 1994

Zjutraj so prišli Bojan, Marijana in Jana Pippova, ki je kmalu odšla. Cenetu so odstranili bodice iz pete. Bili so valovi, zato je Matjaža skrbelo za gliser. Ana je rekla, da gre jadrat, pa je ni bilo. Kosilo skupaj z Zabreti. Cene je naredil dobro omako. Srečal sem Čurija. Bili smo pri šoli in na Pijaci.

SOBOTA 27. 8. 1994

Z Marino so odšli Grega in njegovi. Dolgo sem bil na Žaliću, dokler ni prišel gliser. Prišel je Bojan. Ostal sem brez zajtrka. Odločili smo se, da gremo za dva dni jadrat. Šli smo okoli štirih. Med Premudo in Grebeni so bili veliki valovi. S seboj smo vzeli deke in hrano. Utaborili smo se na dvorcu na Škardi. Bilo je mrzlo, polno komarjev, mačkov… Bali smo se, da bo kdo prišel domov. Spali smo slabo. Prišli so ribiči iz Zadra.

Leave a comment