Dnevnik SILBA 2012

Sobota 28.7.2012
Ob enajsti zvečer sem v Ljubljani vstopil na avtobus namenjen v Novo

Gorico. S seboj sem imel nekaj lastne prtljage in veliko težko športno torbo polno najrazličnejše zelenjave z domačega vrta. Vozovnica do Nove Gorice stane 10,7 evra. Poklical sem Ano na Most, sicer sem večino poti bolj ali manj dremal. Mislim, da smo bili v avtobusu trije potniki. Šofer mi je prtljago prijazno prenesel do bližnje klopce pod drevesom. Iz okoliških kazinojev se je slišala glasba. Kmalu sem se ulegel in zadremal. Bilo je toplo in mirno, zato sem kar dobro zaspal. Nekaj čez tri se je oglasila Ana in kmalu sem prisedel Mihatu, Ani, Maši in Uli. Kmalu se je začelo daniti. Na pomolu v Puli je bilo precej ljudi. Od znanih se je na katamaran vkrcala Zoranova žena Višnja. Kart se ni dalo plačati v evrih. Tako kot v avtu sem tudi na ladji pretežno dremal. Katamaran je večji kot Princ Zadra. Zaradi vklopljene klimatske naprave je bilo kar hladno. Skozi okno sem opazoval, ko smo se ustavili na Iloviku, izgledalo je zanimivo. Na Silbi so nas pričakali Ana, Miha, ata, mama in otroci. Poiskal sem kopalke in skočil v vodo. Bila je hladnejša kot sem pričakoval. Ata je kupil srdele in jih očistil. Pozdravil sem Nikija, Modica, Polono, Petro, Matjaža. V kiosku sem kupil škatlo Kolumbo. Doma je Liza vadila, Dejan je bral knjigo.
Nekaj časa sva se pogovarjala pred vrati sanatorija. Preko zida sem pozdravil Simona, Jakata, Gregata. Simon je pripravljal ogenj za žar. Pravi da je bil na Silbi štiri tedne, da je zelo užival, da pa se mu jutri dopust izteka. Grega je prišel za vikend. Miha, Klara in Ana so se pakirali, saj se odpravljajo domov predvsem zaradi Marušinega slabega zdravja. Pred kosilom sva z Miho Mlinarjem zabrenkala ene dve na kitaro. Po kosilu sem šel na Žalič. Pozdravil sem Ivana Propasta. Odpravljale sta se tudi Jakatova Tina in Suzi. Otroci so skakali na pomolu. Bilo je vroče, zato sem se večkrat skopal. Mimo sta prišla Kneza starejša, kasneje še mlajši Miha s punco, pa Dan, Ana Pogačnik, Lena. Ana je rekla da nameravajo z našim čolnom na izlet na Ist. Šel sem domov, se preoblekel zamenjal očala in šel na Mul. Pozdravil sem Tanjo in Smokija s Premude, ki sta sedela v Konobi. Ko je bil čoln pripravljen, smo se odločili, da na Ist ne gremo. V vodo sem skočil na Vrujni. Tu so bili Ana, Petra, Matjaž, Agata Stele, Tina Krušič, pa Davor ki je z Mirotom popravljal motor in Dorjana Lovrin z možem. Slednji se je jezil na lastnika, ki je svojega velikega in nevarnega psa privezal na suho drevesno vejo. Na Mulu sem srečal Ano in Mihata z otroki. Z njimi sem šel na dugi Mul. Na poti domov sem srečal Barbaro, Emila, Filipa in Lote, na Pijaci pa Jakata in Marjano. Na Garinah se je oglasil atitov sodelavec z ženo. Malo smo se pogovarjali z Dejanom. Ven nisem šel, spal sem dobro.

.
Nedelja 29.7.2012
Zjutraj na Žalič, kasneje sva z atom nekaj časa, oblikovala tekste na scoop.it. Floro boli hrbet, poškodovala se je pri skoku na glavo s pomola. Liza je  pripravila zajtrk. Po koncu maše je hrvaški vojni veteran na kratko predstavil knjigo, ki jo je na podlagi doživetij napisal njegov soborec. Verjamem, da so doživeli in preživeli marsikaj hudega. Knjigo so kasneje za 50 kun prodajali pred cerkvijo. Doma je mami čistila zelenjavo. Po kosilu sem pomil posodo smo se šel na Žalič. Bilo je zelo vroče zato sem po dveh rundah kopanja odšel domov. Ostali so šli z čolnom v Drago. Oglasila sta se Jaka in Danuška in prinesla kar jim je ostalo od kosila. Simon in Grega in ostali so odšli domov. Pravita, da razmišljata o selitvi iz Zelene Jame.  Janez Hawlina mlajši se je kmalu vrnil peš iz Drage. Ko so prišli še ostali otroci smo malo balinali. Lija in Ana roza sta imele pevsko plesni nastop.  Iva me je povabila na Olib kamor smo peljali Dana, Belo in prijatelja. Vzeli smo tudi kolo. Peljali smo se po bonaci in v dobre pol ure pristali na Olibu. Mlajši so se pridružili skupini prijateljev, ki so na Olib prišli že prej s katamaranom. Mi smo šli na teraso bifeja Grobak. Na Olibu je utrip precej mirnejši kot na Silbi. Kmalu se nam je pridružil prijazen mornar z katamarana Princ Zadra. Pravi, da so imeli pred tremi tedni primer, ko se je na Premudi neki otrok skoraj utopil in se je katamaran vrnil ponj, in z njim in doktorico direktno v Zadar. Za njim je prisedel Olibljan Slavko. Starejši možakar je živel v San Franciscu pred sedmimi leti se vrnil na Olib. Mimo kafiča pri Saletu smo šli v selo. Fešta se mi je zdela tipično Olibljanska, ljudje so bili zelo prijazni, bilo je precej starejših. Pogrešal sem fotoaparat ali kamero saj b najbolje vse posneti. Bilo je tudi nekaj Silbanov, med drugim Donat in Marko Matulina z ekipo prijateljev. Tudi mlajši so se dobro zabavali. Nekaj jih je ostalo na Olibu do jutranjega katamarana nekaj nas je šlo z čolnom po bonaci domov.
Ponedeljek 30.7.2012
Po zajtrku grem na pošto po  Biševo denar. Na Žaliču se kopajo otroci. Nikola Čičinšajn me povabi na  kavo. Z katamaranom gredo v Zadar Miha, Ana, Žare, Janez in Ula. Vsi razen Mihata naj bi se vrnili popoldne. Miha pa namerava nekaj dni veslati po morju z s prijateljem Rokom. Doma nekaj časa presedim za računalnikom. Pred kosilom grem še enkrat na hitro v morje na Žaliču. Iva in Eva zelenjavni štrudelj. Ko se vročina malo pomiri grem spet na Žalić. Skopam se pri spomeniku, Eni  pravi, da bo za vikend Ghost party da pa ne bo nastopil napovedani Valentino Kanzyani. Grem še na drugo stran, med potjo srečam Marka Matulino. Skopam se v Šotorišču. Tu so tudi Medvedovi z otroki. Doma grem na računalnik, nekaj se mudim okoli križarke Niobe. Danuška pride napisat mail za Gregata. Iva mu da obleko in čevlje za Evo. Najprej grem na Žalič nato se najdemo v Miku. Zraven je tudi Agata. Ljudi je precej malo,  v notranjosti skoraj nobenega. Prideta Stipe in Toni iz Konobe pa Ivan Marincelj. Valter nas počasi priganja domov.
Torek 31.7.2012
Dopoldne ne grem na plažo, kmalu postane zelo vroče, Iva in Eva pospravljata  Sanatorij. Mami rihta zelenjavo. Otroci gredo na morje. Po kosilu grem na Žalič. Po kopanju gledam rokomet, naša judoistka je osvojila prvo slovensko zlato medaljo. Kopam se pri spomeniku, Iva in Eva jadrati z otroki na Carpusini. Po trajektu grem domov. Ata in mama gresta gledat zahod, jaz objavim nekaj malega na Scoop. It. Zmanjka mi cigaret, grem v tisak, v Miku preberem časopise, nato do Alavije, kjer gledam košarko Francija Argentina. Družbo mi delajo Marko Medved, Ivan propast, pa Silvijo in drugi. Ko se vozim domov je zaradi lune zelo svetlo.
Sreda 1.8.2012
Po zajtrku z Žaretom in Janezom pomijemo posodo nato na Žalič, pridružijo se tudi otroci. Ostali pripravljajo Sanatorij za prihod Zabretov. Otroci tavhajo in se igrajo v vodi. Mimo pride Andrej Globokar, pa Ivan Bekčič. Doma otroci kartajo, ata gre po Zabrete na Žalič. Ponovno grem tudi jaz, pridem ravno ko odhaja trajekt. Skopam se pod borovci. Pri nas je na obisku Jaka Ropret z družino. Ata ob treh odpelje na Olib Gasarje in Poglajne. Grem tudi jaz. Motor nam do Oliba nekajkrat crkne a takoj spet užge. Na Olibu od Blaža dobim kolo, tako da se skupaj odpravimo čez otok do Slatine. Kolo malo bremza a večjih težav nimam. Na plaži je precej lo na plažo z judi, voda je res nizka. Okopamo se, nekateri pridejo na plažo s štirikolesnikom. Vrnemo se v mesto. Malo gledam  balinarje, ki jih spremlja precej gledalcev. Ostale počakam pred Grobakom, kjer srečam tudi Blaža in mu vrnem kolo. Ko se vkrcavam v čoln padem z njega. Na poti domov nas precej zalivajo valovi. Na mulu pri plinu se pripravljajo na veselico. Zarji in Liji spečem jajca, jaz jem riž z mesom. Jemo tudi lubenico. Ostali gredo na Mul, jaz pa spat.

Leave a comment